sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

The Balm - Nude Tude

Kategori: Allmänt

Åh jag är så glad!! Fick idag hem min Nude Tude palett från The Balm. 
Har velat ha den så länge!
 Älskar The balm eftersom att produkterna är så galet pigmenterade och så fina! 
Jag gillar verkligen stilen på deras produkter, runt 50, 60- tals stil på det. 





Just den här paletten gillar jag för att den har en bra mix med färger! 
Både matta och lite skimriga färger som smälter ihop jätte fint och blir en väldigt fin sminkning. 
Och som jag sa tidigare så är dom galet pigmenterade, bara man sätter fingret på så får man alldeles tillräckligt med färg och det sitter länge! Snarare svårt att få bort.
Jag kommer att lägga upp bilder någon dag där jag har gjort en sminkning så kan ni få se hur det det ut på. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: