sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

Myskväll

Kategori: Allmänt

Hade en helt underbar kväll igår med mina sköna! Jag och resten av gänget åkte hem till Sandra på styrsö och hade myskväll med pizza och chips! 
Älskar verkligen att vara nära havet.
 Varje sommar har jag varit vid mitt sommarställe som ligger 50 meter från havet vilket är helt underbart! Men nu var det ju ett tag sen jag var där, slutet av augusti var sista gången jag var där för iår! Saknar det! Så det var skönt att få känna havslukten igen!


Jag kände att det var längesen jag hade en myskväll med några kompisar så det var riktigt trevligt!
Vi satt mest och pratade av oss tills vi somnade en efter en. Men det var härligt! 
Vaknade upp till ett riktigt regnväder idag! Helt sjukt! Var rädd att båtarna skulle ställas in först men det gick bra! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: