sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

Film

Kategori: Allmänt

Hej allihopa! 
Har inte bloggat på ett tag, men grejen är att jag vill inte ha en sån blogg där ja skriver om vad jag har ätit till frukost utan jag vill skriva om min linje och intressanta saker i mitt liv! 
Nu går ja i tvåan och mer saker börjar hända i skolan! Tex visningar och andra roliga event! 
Idag fick vi i uppgift att skapa efter film. Jag och en kompis Julia (på bilden) tänkte på avatar! 
Vi fick lite face paint och vattenfärger för att skapa en bra avatar look. Jag började alltså att lägga en mörk blå bas och la sedan till konturer med en ljusare blå och sedan detaljer! 


Jag älskar verkligen att göra sånt här. Det fick mig att fundera lite vad jag vill göra i framtiden och jag tror verkligen att jag vill läsa vidare till maskör! Alltså film och scen makeup! 
Denna look ska vi även visa på skolans "öppet hus" näst vecka för niorna som ska välja gymnasium! 
Bloggar mer om det då! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: