sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

Feel good

Kategori: Allmänt

Har äntligen kommit igång med träningen igen! 
Innan tränade jag friidrott 3 gånger i veckan men slutade med det när det blev mycket i skolan i nian, så efter det började jag gymma men inte på ett schema utan när jag hade lust, runt 2 gånger i veckan kanske. 
Men nu känner jag att jag kommit igång! 
Har redan varit på gymmet 4 gånger denna veckan och ska gå imorgon också! 
Har även tänkt på vad jag har ätit och jag dricker mycket vatten
Minst 2 flaskor om dagen men det ska bli mer! 
Tycker det är kul när man hittar nån träningsmetod som passar en själv! 
Jag gillar styrketräning, det passar mig perfekt! 
Men behöver ju även konditionen så jag kör på Milon som finns på mitt gym. 
Det är en cirkel med olika maskiner, sex styrkemaskiner och två konditionsmaskiner, så gör man hur många varv man vill. 
Jag brukar gå två varv sen göra squats och andra övningar vid sidan om!
Passar mig perfekt! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: