sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

Insperation

Kategori: Allmänt

Som ni vet så pluggar jag till att bli stylist. Och när man är stylist så är det viktigt att ha mycket kreativitet och bli inspirerad till att göra grejer! 
Jag blir inspirerad av Linda Hallberg. 
Hennes sminkningar är helt sjukt snygga!
Hon använder ibland mycket starka färger/glitter eller bara lite mer sotade naturliga ögon. 


Allt hon gör ser väldigt fint ut och det märks att hon har jobbat som det ett tag! I hennes blogg kan ni läsa om sminket hon använder vad hon gör, hur hon gör det och ibland har hon tävlingar! Jag gillar hennes blogg skarpt! Hon har även en youtube kanal där hon gör mycket tutorials och annat! Jag skulle absolut kika in på hennes blogg om jag var intresserad av smink och annat!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: