sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

Kläder

Kategori: Allmänt

Jag brinner mer för hår och smink men jag kan även tycka att kläder kan vara kul någon gång ibland. Därför jag inte tycker att kläder är så roligt är för att ja tycker att alla har samma! Iallafall där jag bor och går i skola. 
Så jag har gjort tre kollage där ja visar lite kläder som jag kan tänka mig ha på mig, kläderna jag har valt är lite skojiga och färgglada men även mer vanliga! Enjoy! 

Den här outfiten tycker jag väldigt mycket om! Den är lite annorlunda väldigt bekväm! 
Jag föredrar sneakers när det gäller skor och även ryggsäckar istället för handväskor som ALLA har. 
Jag älskar stora tröjor med tights och ett par snygga skor till! 


Den här är lite mer åt det fina hållet! Jag älskar vinrött så jag har valt en vinröd klänning med ett par högklackade skor! 
Jag väljer ett par sotade svarta ögon som smink! Och har man ganska mycket runt ögon då det är lite mer extremt så ska man försöka att ha det lite mer naturligt runt läppar. Man kan slänga till med ett par riktigt röda läppar men det skulle dra till sig extremt mycket uppmärksamhet!
  Ett fint smycket sitter inte fel! 


Den sista outfiten är mer färgglad vilket jag gillar! Det är en mysig vit stor stickad tjocktröja med ett par PacMan tights! 
Och ett par vinröda Dr.Martens.
Ryggsäcken gillar jag skarpt! 
Här valde jag bara en vingad eyeliner och ett par vinröda naglar, kanske lite mascara! 
Den blåa "bollen" är ett slags läppsyl eller bara nåt att återfuktar läpparna med! Den finns i massa olika dofter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: