sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

Ung Cancer

Kategori: Allmänt

Som många kanske vet så finns det en organisation som heter Ung Cancer. De samlar in pengar till cancer drabbade i unga åldrar. Några gånger per termin så har de dagar då man kan komma och pärla "Fuck Cancer" armband, det gjorde jag idag! Det var riktigt roligt! 

Det var så himla kul och fint de alla gjorde! När vi kom in var det proppfullt i lokalen! Men efter en stund fick vi en plats på golvet där vi satt en timma ungefär! Sen hittade vi ett bord där vi satte oss! Dessa armbanden betyder så mycket för folk. Om man gjorde 5 eller mer så fick man ett armband! Vilket var super kul! Jag gjorde 12 armband var av ett jag köpte och ett som jag fick! 
Ett armband kostar 100 kronor, och har man inte inte 100 kronor att betala med så kan man istället va med och göra ett armband. Gjorde man då 12 som jag gjorde så är ju det nästan 1200 kronor! Då har man ju gett mer än att bara köpa ett! Super bra ide! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: