sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

Favorit produkter!

Kategori: Allmänt

Idag tänkte jag visa lite av mina favorit produkter som jag använder och har använt länge! Först har vi The Body Shop - Passion Fruit shower gel, den är helt underbar och luktar gudomligt! Den fick jag av min syster när jag fyllde 16 för 3 månader sen ungefär!
Sen har vi mer The body shop produkter, som t ex Mango Shower Gel och Strawberry Body Butter! Jag älskar body butters för man blir super len! Dom är ganska feta och det kan vara super bra på sommaren när man solar mycket och man kanske blir torr, då är den perfekt! Sen har vi även MAYBELLINE color tattoo 24 hr. Den är helt underbar! Man behöver inte alls mycket och den håller seriöst i 24 timmar! Man har den alltså på ögonen ifall att nån inte förstod ^^
The body Shop kan vara dyrt men jag brukar unna mig en produkt efter en lång termin i skolan eller ifall jag har gjort något annat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: