sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

Hår

Kategori: Allmänt

Som ni vet så har jag kort hår. Och jag tycker att det är jätte fint när man har en onaturlig färg på håret, jag hade till exempel rött hår i två år. ( bild nedan )
Men nu när jag har kort hår så vill jag inte ha rött för de är snyggare när man har långt tycker jag, vissa passar jätte bra i det! Men jag skulle nog vilja att prova en färg som inte jätte många har men som börjar bli populärt och de är lavendel, tänk er en lila med lite rosa i, jätte fin färg enligt mig, och ja har sett så många tjejer med kort hår på tumblr som har det och jag blir så avundsjuk! Men jag har brunt hår nu så jag skulle behöva bleka håret för att få det ljust nog att färga det och det vill jag inte göra nu när det äntligen är friskt efter att jag klippte av det! Men vi får se hur det blir!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: