sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

Resa utomlands!

Kategori: Allmänt

Tjo! Jag har tänkt mycket på resor på senaste, och de finns nog inget bättre än att komma bort från Sverige till ett skönt varmt främmande land där man kan ta dagen som den kommer och koppla av. Sen jag var liten har jag vart mycket i Spanien, Sicilien, Grekland och Cypern. Sista resan jag var på var i Spanien, det är där jag har vart mest. Min familj brukar åka till Gran Canaria i Playa Del Ingles! Det är et helt underbart ställe för både stora och små! Jag tycker att det är så bra för att om man skulle va en lite mer lugnt person så finns det den lugna sidan av Playa sen finna det även den sidan där man festar mer vilket jag tycker är bra!
Jag ska till Spanien igen i December och ja kan inte ens förklara hur mycket jag längtar till att på lugna ner mig i två veckor i Spanien! Har ni chansen så åk dit för det är helt underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: