sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

Colorful

Kategori: Allmänt

Gud vad jag älskar färgglatt hår! Jag hade själv rött hår i nästan två år! Trivdes riktigt bra i det. Sen fick man ju blandade blickar och kommentarer. 
En gång kom de fram en random snubbe på gatan som jag aldrig träffat förut, så skrek han bara ut "Du är Awesome för att du har rött hår!" Vilket gjorde min dag! Sen så kom det ofta fram tjejer i min ålder som sa att de va fint och att dom vill göra det men inte vågar, så de e väldigt kul att få uppmuntra dom till att göra vad dom känner för, mest för upplevelsens skull! Sen är det ju klart att man fick en del blickar, speciellt från tanter och gubbar som tittade konstigt på en. Men det får man ju nästan leva med! 
Jag skulle också vilja ha blått hår, alltså en pastell blå färg. Jag älskar när man har pastell färger i håret! 
Men först måste spara ut mitt hår lite grann! Har just nu en pixiecut! 
Med detta vill jag säga att gör vad du känner med ditt hår! Strunta i vad andra säger och tycker, jag gjorde mitt hår rött för att jag tyckte om det! Det hjälpte mig att uttrycka min personliga still också! 
Här är mitt gamla röda hår och lite andra bilder! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: