sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

Längesen

Kategori: Allmänt

Det känns som det var åratal sedan jag bloggade! Usch det måste det bli en ändring på, nu är jag tillbaka! 
Mycket har hänt sen senast, Jag och några av mina kompisar tävlade i DM! Vilket var helt sjukt!
 Det kom folk från skolor i hela Göteborg, så det kändes så stort på nåt sett! Det vi gjorde var Hår, smink och nåt runt axlarna på dockan. Jag valde att göra min docka lite "tuffare" och "rockigare" så jag gjorde sminket lite mörkare med ett par mörk Lila ombré läppar och sotade lila/svarta  ögon med ett par svarta fjäder lösögonfransar. Det blev hur coolt som helst! Bättre än vad jag hade väntat mig faktiskt! 


Vi tävlade runt 10 tiden och fick reda på resultatet klockan 5. 
Gud va nervös jag var! När dom äntligen  började prata om Stylist ettorna så knep det till ordentligt i magen. Dom började med tredje plats, och det blev en av mina kompisar Emma! Hennes frisyr var jätte fin verkligen! Sedan sa dom det, mitt namn! Jag kom alltså tvåa! Jag var alldeles skakig i händerna och super glad, jag kunde inte sluta le den dagen! 
Det var väldigt skönt att komma tvåa eftersom att jag har varit väldigt osäker på det här med hår, så det var lite som en uppenbarelse att jag faktiskt är duktig när det gäller hår! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: