sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

Pastell

Kategori: Allmänt

Är jag den enda som älskar våren? Gud va skönt det är att inte behöva ha på sig en tjock tung vinterjacka och tjocka skor! Nu byter man ut dom till en skinn/jeans jacka och Converse! 
Nu till våren är det väldigt populärt med pastell färger, på kläder, smink och naglar! Jag tycker att det är jätte fint och det piggar upp! Jag blir genast gladare när jag ser nåt i pastell. 

Ett tips är att måla naglarna i någon pastell färg eller varför inte flera! Då behöver man inte tänka på att kläderna ska vara färgglada. Det räcker med att lägga till små detaljer som naglarna eller nåt örhänge så blir det jätte fint och det ser friskt och glatt ut! 


Det är även väldigt fint att sminka sig med pastell färger. Det gör så att man ser frisk ut! Det som är så bra med det är att pastell färger är inte så starka som en vanlig färg kan vara.  Till våren tycker jag att det är viktigt att våga sticka ut! Sota inte bara ögonen med en svart färg, utan använd en aprikos eller blå pastel färg! Det är jätte fint! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: