sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

Smink

Kategori: Allmänt

Idag hade vi en smink lektion! Vi har inte haft en smink lektion på nästan 3 månader och de märktes! 
Vi har nu börjat lite smått med ögonbryn, Vi får forma och fylla i dom. 
Ögonbryn gör så mycket för ett ansikte, ett enda litet fel och du kan se ut som att du är jätte arg! Själv är jag inte så noga med mina, jag plockar mest bort det som inte hör hemma bland ögonbrynen. Och försöker att forma till dom!
 Men eftersom att vi gör de så mycket nu så får det än att vilja fylla i dom ordentligt och snyggt! 
Det man ska tänka på är att inte göra dom för korta eller långa, inte heller för tjocka eller smala. Ni kan se på bilden nedanför hur man ska plocka ett ögonbryn för att få en perfekt form. Den högsta punkten gör jätte mycket för ögat! 

Jag tycker att det är riktigt snyggt men ett skarpt plockat ögonbryn. Men då ska man tänka på att inte fylla i dom för hårt, då kan det se väldigt konstigt ut, och de vill man ju inte! 

Nu sitter jag här och äter kiwi och lyssnar på musik! Gud va gott!
Ikväll ska jag träna, det blir ett långt cykel pass tror jag! Det är riktigt jobbigt men sjukt skönt efteråt! Det ger verkligen resultat, speciellt i benen! 
Man känner sig starkare men man ser också resultat! Skriver mer sen, tjo sålänge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: