sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

STYLE

Kategori: Allmänt

Här kommer lite kollage över olika stilar som jag tycker är snyggt i vår! 



Jag älskar tröjor med något band på. I detta fallet Nirvana. Nirvana är ett av dom bästa banden enligt mig! Band tröjor kan man ha året om egentligen men jag tycker att det passar bra i vår!
Ett par slitna tighta jeans är som vanligt väldigt populärt och väldigt snyggt! 
Sminket ska vara naturligt, kanske lite rough och mascara.
Låga skor är snyggt! Vans och Converse passar till allt och är sjukt snyggt!
Ni kan hitta kläderna här : 

Nirvana tröjan: MANGO.COM
Vans: SWELL.COM
Mobil skal: SAKSFIFTHAVENUE.COM


Något annat som jag tycker är snyggt är när man har en college tröja med något tryck på, här har ni Marilyn Monroe som rockar en full sleve med alla möjliga tatueringar! Sjukt snyggt!
Byxorna är tillbaka, samma som på förra bilden.
Ett par svarat Vans är alltid snyggt att ha, och som ni vet så passar svart till allt.
Något som jag har börjat älska i vår är klockor jag har själv en i brunt skinn, den ser lite äldre ut vilket jag gillar!
Sminket är naturligt!
Kläderna hittar ni här: 

Byxor: ZALANDO.COM
Marilyn Monroe tröja: GLAMZELLE.com
Klocka: EKSEPTION.ES
Vans: STYLEFILE.DE 
sminket: WITCHERY.COM.AU

Här har ni min klocka: 




Ett par Boyfriend jeans kan man styla på många sett, här har jag valt ett simpelt pösigt linne som jag stoppar in i byxorna där fram. Eller en blå t-shirt med ett Pink Floyd tryck på. Alltså ännu ett band!
Solglasögon är alltid snyggt även om man bara har dom på huvudet, det funkar jätte bra som en accessoar!
Converse skor passar till allt speciellt vita. Sminket till denna looken är naturligt med en vingad eyeliner. 
Den här stilen är lite mer bekväm man borde kanske ha en liten kofta över för värmens skull men annars är det skit snyggt! 
Det här är som sagt lite olika stilar som jag skulle vilja ha i vår! Riktigt snyggt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: