sandraceciliaa.blogg.se

le moins routine le plus de vie

Töjningar/plugs/gauges

Kategori: Allmänt

För er som håller på att töja eller ska töja era öron så kan jag rekomendera en bra sida som säljer allt från start kit till 50 mm plugs! Jag har själv beställt ett start kit för att börja töja mina öron. 

Jag beställde förra veckan och eftersom att ordern skickas från England så tar det upp mot 2 veckor beroende på vart man bor att få sitt paket. 
Jag räknar med att få mitt nån gång i slutet på nästa vecka. 
Jag tycker att själva beställningen funkade bra! Man var tvungen att skriva in kredit korts nummer vilket man vanligtvis kanske inte ska göra men det beror också på vad det är för sida. Jag vet att denna sidan är väldigt populär och att tusentals människor beställer där varje vecka. Och därför använder dom inte dina siffror på nåt konstigt sätt. 
Sidan heter UkCostumPlugs! 
Dom säljer helt sjukt snygga plugs och annat för hyfsade priser. 


Om man köper en töjning i en piercing studio kan det kosta upp mot 100 kronor men här köpte jag 6 st plus en plug för 99.90 kr. Frakten är inte heller så dyr! 45 kronor från England till Sverige! Riktigt snygga grejer! 
Jag kam blogga mer om själva paketet när jag fått det! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här: